.


Chcete-li lidi přilákat k vám do prodejny anebo je upozornit na nějakou vaši prodejní akci, skvělé slevy a tak podobně, tak jednoznačně vsaďte na letáky. Ať si kdo chce říká, co chce, tak se stále jedná o jeden z nejefektivnějších způsobů, jak to udělat. A možná, že je to dokonce ten nejefektivnější způsob. Je totiž potřeba vzít v úvahu, že na různé slevové akce a výprodeje slyší především starší generace. Ne, že by si jich ostatní nevšímali, nicméně je mnohokrát ověřeno, že starší lidé takové akce nejčastěji navštěvují. A to skvěle koresponduje s tím, že právě starší lidé jsou ti, kdo nejvíce sledují letáky a různé informační materiály o tom, co je kde za výprodej anebo jinou obchodní nabídku. A ještě navíc, je všeobecně známo, že společnost stárne a seniorů prudce přibývá.

reklamní letáky

Takže každý, kdo si dá taková fakta dohromady musí jednoznačně dojít k závěru, že výroba reklamních letáků je přesně to, co pro svůj obchodní plán ze všeho nejvíce potřebuje.

reklama

.

Rychle a za pár korun

A vyplatí se to tím spíše, že taková výroba je velice levnou záležitostí. A také velice rychlou, využijete-li přitom pružnou internetovou tiskárnu. Díky online objednávkovému formuláři můžete svou poptávku zpracovat kdykoli, třeba i v noci. Jednoduše do interaktivního formuláře zadáte, o kolik kusů letáků máte zájem, jaký bude jejich formát, papír, barvy a tak podobně a samozřejmě přidáte grafický podklad. A pak už si jen ověříte cenu, případně nějaké parametry upravíte, a můžete tisknout. A jakmile hotová zakázka dorazí k vám domů, což bude velmi rychle, tak ji stačí jen doručit do všech schránek a úspěch vaší obchodní akce je zaručen. 

Letáky jsou stále nejefektivnější informační nástroj
4.3 (86.67%)3
.