Člověk, pracující v reality, má tak trochu hroší kůži. Brát a brát, hlavně nedávat. Nežijete si špatně, to ne, ale občas to dostává to nejlepší z člověka a vám pak zbyde doma jenom ta nejhorší část. Nejhorší je, jakmile si to začnete promítat do celého života. Majitelé, klienti, zákazníci, asistentky, to všechno se tak nějak pomalu hromadí. Lidé se vám pak diví, že vůbec dokážete mít žaludek na to brát si jako zprostředkovatel v éře internetu provizi ve výši jednoho nájmu.
 
předání

Divní majitelé

Narazíte opravdu na cokoliv. Bohatého majitele bytů, který prodává pod cenou, protože je tak trošku samaritán a jeho byty jsou vždycky naprosto nádherné, jenom se tam nastěhovat sami. Chudé dědice, kteří se snaží z bytu po babičce vytřískat naprosto všechno, ať už je tam umakartová koupelna, plesnivý nábytek a chybí tam polovina parket, hlavně za co nejdražší možnou cenu a s co nejméně úpravami.
 
Někteří majitele slovo vymalovat slyšeli zřejmě poprvé a už jen ta informace, že se o tu nemovitost musí nejdříve trochu postarat je trochu děsí. Natož pak, aby si tam zvali revize či vystěhovali starý dědečkův nábytek.

hypotéka
 

Divní klienti

Co je ještě horšího než podivní majitelé, tak jsou snad divní klienti. Jsou tam nejrůznější druhy, od tichounkých lidí, které se bojíte oslovit a pozvat je na prohlídku až po suverénní bojovníky, kteří hledají hlavně hodně prostoru, čistý vzduch a pravdu. Někteří zkoumají na bytě každý centimetr, zatímco ostatní to jen tak proletí očima. Jestli si myslíte, že jeden z nich má poté problémů míň, tak se šeredně pletete.
 
dohoda

Konkurence na každém rohu

Aby toho nebylo málo, musíte bojovat hned na 3 frontách – klienti, majitelé a konkurence. Ta je občas více než tvrdá a je schopna i očerňovat, způsobí-li to, že jeden z překážejících vypadne. Pokud s ale chcete během pár měsíců na celý rok, je reality to pravé pro vás – pokud budete opravdu úspěšní, dokážete si sjednat jak pořádek na jedné straně, tak na druhé. 

Nezařazené