Virální marketing je technika, která se využívá třeba na sociálních sítích nebo na jiných stránkách, kde je hodně klientů na jednom místě. Je to ideální volba pro zkušené podnikatele i pro ty, kteří zrovna začínají, protože někde musíte sehnat klienty a kde jinde, než na internetu? Nejlepší na tom je, že vy seženete lidi, kteří budou mít o vaše produkty zájem, takže budete rovnou díky téhle metodě cílit na určitou skupinu lidí, což se třeba o letákové metodě říct nedá, protože tohle je bez pochyby zbytečné plýtvání peněz. Musíte nechat vytisknout letáky, graficky navrhnout, vložit je lidem do schránky a velká většina lidí to vyhodí do koše ještě dřív, než se na to vlastně podívá. Jsou to takové zprávy, které mohou být klidně i s erotickou tématikou nebo s jakoukoliv jinou tématikou, protože je důležité, aby na zprávu uživatel kliknul. Cílem je nejdůležitější reklamní sdělení, aby se rozesílalo mezi uživatele.

wordpress

Nízké náklady na realizaci

Velikou výhodou téhle propagační metody je hlavně to, že nebudete utrácet hodně peněz, je to jednoduché na realizaci a i po finanční stránce se to vyplatí. Stačí vymyslet nějaký slogan či vtip na vaši firmu a máte téměř jistou skvělou zpětnou vazbu od klientů, kteří si mezi sebou budou tuhle zprávu posílat a podobně. Nemusíte vymyslet zprávu, ale můžete vymyslet třeba i video, které natočíte, a všechno bude opravdu fungovat velmi dobře. Třeba i nějaká ta animace může zapůsobit. Přemýšlejte, co by vás jako potencionálního klienta vaší firmy zaujalo, pobavilo a zkuste něco takového vymyslet vy, nebo to předejte do rukou odborníků, kteří se touhle propagací zabývají.

sociální média

Propagace je ve formě šíření na sociálních sítích Instagramu či Facebooku a šíří ji samotní uživatelé sítí mezi sebou, takže je to ta nejspolehlivější reklama. Zkuste to a uvidíte, jak to skvěle zafunguje.